Στα ίχνη των μεγάλων Μαθηματικών
μία χρονογραμμή για τα Μαθηματικά και τους Μαθηματικούς



Η παρακάτω χρονογραμμή δημιουργήθηκε με το Timeline, ένα διαδραστικό εργαλείο που σχεδιάστηκε από το MIT (SIMILE widgets).

Κλικ εδώ για να εμφανίσετε/κρύψετε τις οδηγίες χρήσης



  Timeline version .

500 π.Χ. 200 π.Χ. 100 μ.Χ. 400 μ.Χ. 700 μ.Χ. 1000 μ.Χ. 1300 μ.Χ. 1600 μ.Χ. 1900 μ.Χ.


Σχετικά με το σχολικό πρόγραμμα

Ο κύριος στόχος του προγράμματος ήταν η επαφή των μαθητών με τα ιστορικά σημειώματα των σχολικών βιβλίων με έναν δημιουργικό τρόπο: να οργανώσουν την πληροφορία σε μια ενιαία χρονογραμμή και να παρακολουθήσουν έτσι την εξέλιξη των μαθηματικών ιδεών.

Προκειμένου η χρονογραμμή να εμπλουτιστεί με επεξηγηματικά κείμενα και σύντομες βιογραφίες, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες κριτικής ανάγνωσης, ανατρέχοντας σε έγκυρες πηγές και επιλέγοντας τη σημαντική πληροφορία. Στη συνέχεια, ενεργοποίησαν τις συγγραφικές τους δεξιότητες για να συνθέσουν δικά τους κείμενα που θα έπρεπε να είναι σύντομα, αυτόνομα, σωστά δομημένα, αποδίδοντας το ζητούμενο νόημα. Εμπλούτησαν τα κείμενά τους και με εικόνες, κάποιες χιουμοριστικές.

Τα κείμενα των μαθητών ενσωματώθηκαν στη διαδραστική χρονογραμμή αυτού του ιστότοπου και είναι προσβάσιμα μέσω υπερσυνδέσμων.

Οι καθηγητές
Ειρήνη Περυσινάκη και Δημήτρης Καλυκάκης
Ηράκλειο, 11 Ιουλίου 2016



Η ομάδα εκπόνησης του προγράμματος:

Μαθητές:
Γιώργος Κελαντωνάκης (Β2)
Μάνος Λαντζουράκης (Β2)
Καλλιρρόη Λεονταράκη (Β2)
Άρης Ιωάννης Μιχαλόπουλος (Β2)
Κωστής Πανταγάκης (Α3)
Πρόδρομος Παπαδόπουλος (Β3)
Ερμιόνη Παπανικολάου (Α3)
Βασιλική Τζιράκη (Α3)
Ενρίκο Φαβορίτο (Α3)
Αλκίνοος Φραγκιάδης (Α3)

Καθηγητές:
Δημήτρης Καλυκάκης (ΠΕ03)
Ειρήνη Περυσινάκη (ΠΕ03)